2 månader




Idag blir denna lilla skruttan hela 2 månader!! Kan inte fatta att det är hela 2 månader sedan hon kom till oss. Tiden har gått så fort och samtidigt känns det som att hon alltid funnits i våra liv. Jag minns knappt vad vi gjorde innan hon föddes. 
     Det har hänt en hel del sen sist. I helgen åkte vi för första gången tåg, till Göteborg. En skraj mamma som satt på helspänn, helt i onödan för hon sov i princip hela vägen. Men minsta lilla rörelse från henne fick mig att hoppa till, beredd med tuttarna. 
       Utvecklingen på denna lilla går undan. Hon ler och jollrar sen 1 månad tillbaka och nu börjar hon bli väldigt stabil i nacken också och kan hålla upp huvudet en längre stund. 
       Det är verkligen fantastiskt att se hennes utveckling och man blir så stolt som mamma, samtidigt som man känner "var tar min lilla bebis vägen?" Snart springer hon väl omkring här i lägenheten 🙈 
       I helgen ska vi ta tåget för andra gången. Denna gången till Helsingborg för påskfirande som är heligt i vår släkt. Äggletande och lekar i vår stuga i Småland med hela tjocka släkten står på schemat och som jag har längtat till denna helg! Vad ska ni hitta på under påsken?

Kommentarer
Postat av: m a r i a

Lilla pärlan, vilka ögon! :)

2016-03-24 @ 11:29:57
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback