Newbie

 
Jag älskar verkligen Newbie! 
Problemet är bara att så fort jag går in i en Kappahl-butik eller Newbie-butik är det som att jag får blackout. Istället för att roffa åt mig allt jag kan få tag på, så börjar jag överanalysera allt och varje gång kommer jag ut med noll, nada, nothing! Jag undrar om det är för att jag vill ha ALLT och inte kan bestämma mig och då är det lättare och bättre för plånboken att bara gå därifrån. Än så länge har jag enbart köpt dessa leggins och 3 plagg till från Newbie. Det är ju ingenting för att vara en Newbie-älskare. Nej, skärpning!

Kommentarer
Postat av: Jennie Lundmark

Åh, så söta leggings! :D Jag älskar också Newbie och gör precis som du! Går in, kikar, får typ hjärnsläpp och lämnar butiken utan nått :O Helt galet egentligen då de finns hur mycket kläder som helst som man vill köpa, och som man kan köpa på sig pö om pö :)

Svar: Jo, väldigt tidigt.. De gör att jag tvekar ibland, och undrar om det kanske bara är inbillning. Fast samtidigt så känns de så annorlunda och så tydligt så samtidigt kan de inte vara inbillning.. :P Men ja, därav säger jag att jag TROR att det är knodd jag känner :) Ska bli spännande när det kommer riktiga, ordentliga sparkar så man har nått att jämföra känslorna med ^^ Nog för att de säkert är väldigt olika också :D Jag har gjort 4 UL än så länge och sen har vi RUL'en mellandagarna, så efter de andra ultraljudet så var jag inte lika orolig längre för om h*n levde eller inte.. Dock har jag varit väldigt nervös de senaste 2 veckorna, även om jag upplever att jag känt av h*n. Så när vi hörde hjärtslagen idag vart jag riktigt lättad :D

Nä, de var inte så jätte kul. Men samtidigt inte så mycket jag kunde göra åt det. Utan de var bara att genomgå helvetet och hoppas på att nästa skulle fastna. Det har tyvärr påverkat ens mående negativt, men man får göra de bästa av situationen man hamnat i.

Eller hur? Man tror att allt man gör ska på något vis skada det lilla livet, även fast risken för det är vääldigt liten. Det är svårt att inte vara nojig och orolig :P

2015-12-02 @ 16:26:31
URL: http://jennielundmark.blogg.se/
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så sött

Postat av: houseforus

Sååå gulligt och den där lilla spetsen på gumpen
Kram

2015-12-02 @ 16:46:51
URL: http://www.houseforus.blogg.se
Postat av: Christin

Älskar med den kollektionen....mina är tyvärr för stora för den..,. men perfekt när man köper present till nyfödingar :o)

2015-12-02 @ 17:28:21
URL: http://justlikecandy.blogg.se
Postat av: Josefin

Känner verkligen igen det där!

2015-12-02 @ 18:34:02
URL: http://josefinu.blogg.se
Postat av: OLIVIA | 17,5 årig tös i mediebranschen

Så sött!

2015-12-02 @ 21:27:28
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback