Gratis babyboxar

 
Igår var vi och hämtade, vad jag tror var den sista gratisboxen - Liberoboxen. Nu är vi kittade med det mesta inför bebis ankomst. Jag har skrivit ihop en liten guide på de olika boxarna. Håll till godo:
 
Liberoboxen - En bra box med mycket nyttigt som t.ex. blöjor, våtservetter, amningskupor, babyolja m.m. För att få boxen behöver du bli medlem i Liberoklubben, sen får du ett sms i ca vecka 32 att den finns att hämta på en ICA Maxi. Beställ den här!
 
Apotek Hjärtat - Enligt mig den bästa boxen! Innehöll allt från våtservetter, babyolja, plåster, bomullspinnar, hudkrämer, amningskupor, napp m.m. För att få boxen behöver du bli medlem i deras medlemsklubb och sedan logga in på deras hemsida för att beställa boxen. Är man inte medlem kostar boxen 349:-. Beställ den här!
 
Kronans apotek - Väldigt svår att få tag på då den alltid var slut när jag kom in för att hämta ut. Innhöll tidningen Vi Föräldrar, blandade produkter till baby, erbjudande m.m. Minns inte vad jag behövde göra för att få den och jag hittar inte var man kan beställa den. Sök på Kronans Barngåva, kanske har du bättre tur än mig.
 
Apoteksgruppen - Denna har jag inte hämtat ut ännu så det återstår att se vad den innehåller. Beställ den här!
 
Lloyds apotek - Innehöll blandat med babyprodukter och väldigt mycket erbjudande. För att få boxen behöver du beställa Babybox vilket är ett sammarbete mellan Lloyds apotek, Babyland och Babyproffsen. Man kan beställa två av boxarna. Beställ här!
 
Babyland - Detta var den första boxen jag fick hem och jag blev ganska besviken. Den innhöll mestadels erbjudande, en haklapp, testpåsar av tvättmedel, en napp, litet gosedjur m.m. För att få boxen behöver du beställa Babybox vilket är ett sammarbete mellan Lloyds apotek, Babyland och Babyproffsen. Man kan beställa två av boxarna. Beställ här!
 
Babyproffsen - Jag hade hört att detta skulle vara den bästa boxen, fy vad besviken jag blev! Den innehöll tidningen Vi Föräldrar, en napp, olika erbjudande, och en Trygg Hansa-haklapp. För att få boxen behöver du beställa Babybox vilket är ett sammarbete mellan Lloyds apotek, Babyland och Babyproffsen. Man kan beställa två av boxarna. Beställ här!
 
Allt för föräldrar - Innehöll mestadels rabattkuponger på bl.a. Kappahl, tidningen Föräldraguiden. Beställ här!
 

Kommentarer
Postat av: m a r i a

Liberos paket fick vi på sjukhuset och jag kan nog säga att vi har använt grejerna. Miniförpackningarna med amningspads och olja har legat som extra i skötväskan och leksaken som prasslar har varit succé från början! Smidigt med 50/50-blöjpaket också när man ska börja byta mellan storlekar. Bra grejer, tyckte jag :)

2015-12-09 @ 10:26:25
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/
Postat av: Christin

Vad många boxar det finns nu :o) för 6 år sedan när fick min minsting fanns det typ Pampers & Libero... men glad blev man ändå för det var allt lite spännande att hämta ut dem.

2015-12-10 @ 18:18:30
URL: http://justlikecandy.blogg.se
Postat av: inn

Otroligt fina bilder på din blogg :) Så söta!
Titta gärna in på min blogg för baktips och recept :)

Svar: Tack snälla :)
Embla Sofia

2015-12-14 @ 19:22:13
URL: http://thebakeoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback