Lilla älsklingen

 
Oj, här var det tyst. Jag hinner ju inte med någonting mellan blöjbyten, amning och läggning.
     Jakob har börjat jobba igen och jag är officiellt mammaledig. Det är tufft och verkligen som alla säger, ett heltidsjobb, men jag älskar dagarna jag får spendera med min dotter och se hur hon utvecklas till sin egen person och varje dag lär jag mig något nytt om henne. 
     Nu är hon hela 5 veckor och jag känner väl att det snart är dags att sammanfatta förlossningen. Jag ska försöka få tid att skriva på den så snart jag kan så jag fortfarande har den någerlunda färsk i minnet. Dessutom har jag bunkrat upp med lite annat smått och gott som kommer på bloggen inom kort. 
     Nu önskar vi er en fortsatt trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: m a r i a

Tror att det är ett heltidsjobb som man antingen älskar eller inte så att säga ;) Gott att du gillar det, och jag klagar inte direkt heller (för det mesta inte iallafall, haha). Ha en skön söndag!

2016-02-28 @ 10:54:21
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/
Postat av: Heléna

Hon är så himla söt! Hoppas ni får en riktigt mysig fortsättning på helgen! Kram <3

2016-02-28 @ 11:33:26
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback