En dag i Lund



Älskade skrutt börjar bli så stor!

Idag tog vi bilen till Lund för att träffa min älskade vän och Minous fadder, Andrea. Vi hade en otroligt mysig dag tillsammans, med brunch och en lång härlig promenad på Lunds kullerstensgator. 
     Helgen blir de sista dagarna av mitt besök i Skåne och tåget hem till Stockholm går på måndag. Det har varit en mysig vecka hos mormor och morfar men det ska bli så skönt att komma hem igen och komma tillbaka till vår lilla vardag. 
     J kommer hem från Los Angeles på onsdag och vi saknar honom massor. 12 dagar räcker. Mer än så får han inte var borta!




Kommentarer
Postat av: Heléna

Mysigt att hälsa på mormor och morfar och att få träffa gamla vänner. Hoppas ni får en fin helg nu i Skåne innan ni åker tillbaka till Stockholm :) Kram <3

Svar: Tack så mycket! Vi ska njuta till fullo :) ha en fin helg själv! Kram 💕
Embla Sofia - UNG GRAVID

2016-04-15 @ 23:51:25
URL: http://helna.blogg.se
Postat av: Elin

Vilka fina kläder :) var kommer Minous jacka ifrån? Är så roligt att följa er då vår skrutt är åtta veckor nu (inte månader som jag råkade skriva i en tidigare kommentar).

Hade gott!

Svar: Tack! Jag syr det mesta själv men jackan hittade jag häromdagen på Kappahl (inte newbie). Den var på rea så gissar att den är påväg ut ur sortimentet så om du har tur så finns den kvar ;)
Åh, vad kul! Bara 4 veckor yngre än Minou då! Visst är det härligt med de små? 😍 kram!
Embla Sofia - UNG GRAVID

2016-04-16 @ 08:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback