Mage vecka 7

 Vecka 7 (6+2)
 
Egentligen känner jag ingen jätteskillnad mer än att magen är något mer uppblåst än vanligt. 
Oh, vad jag längtar tills magen är så där stor och rund och när den är i vägen så man inte ens kan knyta skosnörena! Mys på väg!
 
Idag blev det en välförtjänt ledig dag från jobbet. Är helt slut och har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna och att få vakna utvilad utan alarm klockan 9 idag var helt fantastiskt! Mitt imunförsvar är verkligen kasst och jag har varit förkyld i över 2 veckor, som inte verkar vilja lägga sig. Har förvisso läst att all fokus läggs på barnet så att det håller sig friskt, så jag ska väl egentligen inte klaga.
 
Nu blir det soffmys hela dagen! Jag planerar att inte röra mig en centimeter idag, mer än till köket för jäklar vad suget fått sig en tvist! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback