Frukost på sängen

 
Jakob kom och överraskade mig med frukost på sängen imorse, en grym start på denna fullspäckade helg. Idag ska vi nämligen ta ett rejält ryck och städa hela lägenheten från topp till tå så vi kan ha gäster här på julafton. Imorgon blir det att ge sig ut på stan tillsammans med alla andra stockholmare för att leta efter de perfekta julklapparna.
 
Som vanligt är man ute i sista stund för att köpa julklappar och jag har märkt att det spelar ingen roll att man varje oktober säger att nu jäklar ska man vara tidig i år med julklappsshoppingen. Man står där likt förbaskat alltid 4 dagar innan jul och har inte köpt en enda... Har du inhandlat alla julklappar?

Kommentarer
Postat av: Lis Mari

Men guuuud så gosigt! Jag handlade klart mina julklappar i november >.<

Svar: Oj! Det var snabbt jobbat! LÄR MIG! ;D
Embla Sofia

2015-12-19 @ 14:13:18
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Heidi

I år handlade jag alla julklappar på nätet faktiskt, det var riktigt skönt! :)

Svar: Vad skönt! Att sitta i lugn och ro och välja julklappar. Kanske ska ta efter så jag slipper känna sån panik alltid :D
Embla Sofia

2015-12-19 @ 20:58:23
URL: http://www.smarrimums.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback