Första sparkarna

 
Magen i vecka 19 
 
 
Sedan vecka 16 har jag varit bombsäker på att jag har känt det lilla livet fladdra där inne. En väldigt speciell känsla som nästan känns lite som när man får muskelryckningar. Inte varje dag men lite då och då. 
Igår gick jag ju som bekant in i vecka 20 och som ett brev på posten kom de riktiga sparkarna. Jag blev så förvånad så jag skrek på J att komma och lägga handen på magen. Då såklart slutade hon att sparka. 
Idag hände samma sak. Satt hemma hos svärföräldrarna med en hand på magen när jag kände två tydliga sparkar från både insidan och i min handflata. Såklart slutade det när J la handen på samma ställe. Men snart så! Snart känner vi det båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback